Za jednu vybranou etapu
15 800 Kč
Celá PRO VÝROBA Tour
63 200 Kč
Každý druhý účastník má slevu 10 % a každý další 20 %. V případě přihlášky na více etap, nebo více účastníků z jedné organizace poskytujeme výrazné slevy.
Pro bližší informace se obraťte na garanta programu.
Zajímají Vás další podrobnosti? Stáhněte si leták. Leták PVT 2023
MIELE slaví 20 let od zahájení aktivit na zelené louce v průmyslové zóně v Uničově. Generální ředitel Petr Vodák, který vše začínal, asi ani nepředpokládal, že se firma pod jeho vedením dostane na obrat více než 10 mld. Kč a komplexní produkci 1,1 mil. kusů špičkových myček a sušiček, které se prodávají po celém světě. Netušil, že v Uničově vytvoří takový tým lidí, kterému rodinná firma MIELE svěří další investici ve výši 200 mil. EUR na příštích 5 let.
Na příběhu rozvoje týmu lidí z MIELE uvidíte, že i Covid může mít pozitivní dopad do manažerské práce v době post Covidové. „My máme tolik práce, že už musíme spolupracovat!“, takto definoval Pavel Talanda, ředitel logistiky a jeden z klíčových tvůrců celého výrobního systému, změnu postojů lidí zodpovědných za rozvoj procesů.
Příběh MIELE ukáže, jak se změnil pohled na výběr a hodnocení lidí, jak se změnily systémy práce i celý výrobní systém včetně plánování. Jaká je nová role talentů, které odhalila doba Covidová. Pro mnohé účastníky bude zajímavé sdílení zkušeností o cíleném využít velkých investic na podporu flexilbility procesů i jaká jsou rizika digitalizace.
Generální ředitel společnosti Miele technika s.r.o., vystudoval Vysoké učení technické v Brně. S prvními myšlenkami štíhlé výroby se seznámil ve společnosti Mann+Hummel a následně na stážích v Japonsku. V roce 2003 byl u počátku rozvoje projektového plánu a výstavby nového závodu Miele v Uničově v pozici ředitele závodu. Významně se podílel na vybudování výrobního systému, který se stal vzorem i pro další firmy skupiny Miele. Na základě výsledků svěřila rodinná firma Miele týmu pod jeho vedením realizaci další velké rozvojové investice.
Vystudoval Vysoké učení technické v Brně, Fakulta technologická ve Zlíně, obor gumárenská a plastikářská technologie. Začínal jako technolog ve společnosti Robert Bosch, spol. s.r.o. v Českých Budějovicích, kde se poprvé seznámil s prvními principy štíhlé výroby. Od roku 2006 se spolupodílí na definování „Miele Production System“ v rámci koncernu Miele. Od roku 2017 je ředitelem logistiky, kde se snaží štíhlé metody dále rozvíjet v praxi. Hlavu si rád vyčistí na toulkách přírodou.
1. den - Čtvrtek, 23. 2. 2023 | |
---|---|
11:30 | Registrace účastníků v MIELE Uničov |
12:00 | Zahájení, oběd v MIELE |
13:00 | Představení hostitelské firmy a nosných témat |
14:00 | Exkurze první části |
15:45 | Prezentace prvých témat |
17:00 | Závěr prvního dne, odjezd do hotelu Prachárna v Olomouci |
18:30 | Večeře, raut a sdílení zkušeností se zástupci firmy |
2. den - Pátek, 24. 2. 2023 | |
---|---|
7:45 | Odjezd z hotelu Prachárna Olomouc do MIELE Uničov |
8:30 | Exkurze druhá část |
10:15 | Prezentace dalších témat |
12:00 | Shrnutí |
12:30 | Zpětná vazba a řešení témat účastníků |
13:00 | Společný oběd a ukončení |
Zavřít
Ukázat, že obrovský potenciál každé firmy se skrývá ve firemní kultuře. Firemní kulturu je možné měnit upevňováním žádoucích rysů chování a lze k tomu efektivně využít i rozvoj bezpečnosti.
Bezpečnost je základní stavební kámen mnoha podnikatelských systémů a může být klíčová pohonná síla změn v organizaci. To se podařilo i v CHART FEROX, kde skrze bezpečnost aktivovali pracovníky, vyvinuli digitalizované systémy měření výkonnosti, rozvíjeli výrobní systém, zlepšili spolupráci a komunikaci a zároveň zapojili lidi do inovací a tvorby a realizace strategie. Tato strategie je postavena na flexibilitě a odolnosti vůči krizím a v dnešní době se ukazují její mimořádné přínosy. Na příběhu tradiční a vysoce inovativní firmy CHART FEROX účastníci uvidí efekty cílevědomého rozvoje firemní kultury postavené na hodnotách důvěra, integrita, bezpečnost a výkonnost.
Účastníci obdrží prezentace lídrů.
Ředitel závodu Chart Ferox. Celou svoji profesní kariéru strávil ve společnosti CHART FEROX, kde si prošel několika rolemi, a právě to mu pomohlo vybudovat okolo sebe tým lidí, který dnes pomáhá měnit kulturu ve společnosti. Ve své práci využívá i velkých zkušeností, které získal ve funkci Chief Innovation Officer skupiny Chart. Důležitou úlohu vnímá v rozvoji spolupráce s okolím, a právě proto se snaží okolo sebe, svého týmu a celé firmy budovat komunitu, která si vzájemně pomáhá a inspiruje se. Změnu vnímá v inovaci a rozvoji, která je postavená hlavně na lidech a hodnotách. Celý život vyrůstal v Ústeckém kraji, kdy nyní i bydlí se svou rodinou, je ženatý a má 3 syny. Ve volném čase se rád věnuje sportu a vzdělávání se ve svém oboru.
Ředitel QHSE pro Chart D&S EMEA&I divizi. První pracovní příležitostí byla profese leteckého mechanika v Aero Vodochody. Většinu profesního života pak věnuje práci pro společnost CHART FEROX, kde prochází řadou pracovních pozic zaměřených na kontrolu a řízení kvality, management životního prostředí a bezpečnost práce. Přijetí role ředitele QHSE pro divizi Chart byla možností zúročit nabyté zkušenosti a velkou příležitostí pro budování firemní kultury na zásadách vzájemného respektu, otevřenosti, pozitivního přístupu, sdílených cílech, zkušenostech a hodnotách. Relaxací je pro něho vlastní vinohrad a tvoření pitelného vína v oblasti severních Čech.
1. den - Čtvrtek, 20. 4. 2023 | |
---|---|
11:30 | Registrace účastníků v CHART FEROX Děčín |
12:00 | Zahájení, oběd v CHART FEROX |
13:00 | Exkurze do výrobních provozů - 1. inspirativní část |
14:30 | Představení hostitelské firmy a nosných témat |
15:00 | Prezentace témat - znalostní část |
17:00 | Sdílení poznatků |
17:30 | Závěr prvního dne, odjezd do hotelu ARMEX Live Centrum Děčín |
18:30 | Večeře, raut, networking a sdílení zkušeností se zástupci firmy |
2. den - Pátek, 21. 4. 2023 | |
---|---|
8:00 | Odjezd z hotelu ARMEX Live Centrum Děčín |
8:45 | Exkurze do výrobních provozů - 2. inspirativní část |
10:30 | Prezentace témat - znalostní část |
12:15 | Zpětná vazba a řešení témat účastníků |
13:00 | Společný oběd a ukončení |
Zavřít
Posláním této etapy je ukázat na příkladu rodinného start-upu, jak lze byznys postavit na hodnotách a systematickém budování konkurenčních výhod přes kreativní práci se zákazníky. Rodinné hodnoty se prolínají nejen do vztahů v rámci rodiny ale i do výběru spolupracovníků, zákazníků, dodavatelů, tvorby strategie a firemních cílů. Firma Grund je na trhu 33 let a za tu dobu si prošla mnoha úspěchy i neúspěchy.
To, co zůstalo jsou hodnoty, které jsou kompasem i v těch nejtěžších dobách. A to nejen v byznysu, ale i ve vztazích v rámci rodiny, kde do vztahů vstupují nejen lidské faktory ale i faktory firemní. Rodinné podnikání je těžkou zkouškou vztahů a bez sdílení společných hodnot se může proměnit v lidské utrpení a ekonomickou katastrofu. Firma Grund je jedna z mála fungujících textilek v Čechách, ale může být velkou inspirací i pro firmy z jiných oborů a nejen rodinné.
Je připravena exkurze do výrobních a expedičních prostorů firmy i prohlídka show-roomu. Firma Grund zajišťuje všechny procesy od výroby vstupních materiálů, přes vlastní výrobu produktů, expedici, marketing, vývoj, obchod, obsluhu e-shopů i provozování vlastní sítě obchodů. Bude možné se inspirovat tím, jak se firmě s vysokým podílem ruční práce podařilo během posledních 10 let zvýšit objem tržeb o 100% s polovičním počtem pracovníků.
Účastníci obdrží prezentace lídrů.
je v rodinné firmě 31 let, a přestože je druhou generací, tak se v podstatě na založení firmy spolupodílet a prošel si ve firmě mnoha pozicemi včetně dělnických. Před 14 lety došlo k předání řízení firmy od první generace a on převzal vedení firmy. V roce 2023 dochází k předání na profesionální management a rodina se přesunula do akcionářské role a již nevykonává operativní činnosti. Za tímto účelem byla vytvořená holdingová struktura a svěřenecký fond, který má zajistit fungování firem pro následující generace. Je sběratelem specifického druhu umění, rád cestuje po světě a fotí.
je v rodinné firmě Grund od roku 2022 a pomáhá převážně s tvorbou a rozvojem obchodní strategie. V minulosti prošel jak exekutivními pozicemi, tak vlastními podnikatelskými aktivitami. Mezi nejdůležitější milníky v profesní kariéře je 7 leté působení na pozici CEO výrobní společnosti Microtherm, 5 leté působení na pozici COO/CEO v zásilkové společnosti Quelle a 10 letá spolupráce se společností Bakker Holandsko se zodpovědností za obchod, logistiku a zákaznický servis v regionu střední a východní Evropy. Aktivně se věnuje sportu a to hlavně cyklistice, běhání, lyžování a golfu.
1. den - Čtvrtek, 19. 10. 2023 | |
---|---|
11:30 | Registrace účastníků v GRUND RESORT GOLF & SKI Mladé Buky |
12:00 | Oběd |
13:00 | Zahájení, představení hostitelské firmy a nosných témat |
14:00 | Přejezd do Grund a.s. |
14:30 | Exkurze do výrobních provozů a návštěva snow-roomu (inspirativní část) |
14:30 | Představení hostitelské firmy a nosných témat |
16:00 | Návrat do GRUND RESORT GOLF & SKI Mladé Buky |
16:30 | Prezentace témat (znalostní část) |
17:30 | Sdílení poznatků |
18:00 | Závěr prvního dne |
18:30 | Večeře, raut, networking a sdílení zkušeností se zástupci firmy |
2. den - Pátek, 20. 10. 2023 | |
---|---|
8:30 | Prezentace témat (znalostní část) |
12:15 | Zpětná vazba a řešení témat účastníků |
13:00 | Společný oběd a ukončení |
Zavřít
Posláním této etapy je ukázat na příběhu české značky, jak Tatra úspěšně přežila jako nejstarší automobilka střední Evropy a jakou roli v tom hráli a hrají její současní čeští majitelé. Tatra každý den bojuje o své místo na vysoce konkurenčně náročných trzích několika kontinentů. Snaží se zachovat si schopnost vyvíjet a vyrábět špičková nákladní vozidla do všech podmínek, i těch nejtěžších. Ne vždy to jde jednoduše.
Inspirací je budování jedinečnosti postavené na „Jinakosti“ vycházející z podvozkové platformy, přes rozvíjení mimořádných technických schopností až po poskytované služby. Příběh Tatry je i o tom, jak rozvíjet strategii podstavenou na základních hodnotách Tradice, Jinakost, Respekt.
Zážitkem pro účastníky jistě bude možnost seznámit se s vozidly Tatra a jejich schopnostmi přímo v kabině na firemním Zkušebním polygonu vedle zkušených řidičů.
Účastníci obdrží prezentace lídrů.
Většinu svého profesního života strávil v průmyslových podnicích zaměřených na automotive a strojírenství. Je absolventem Slezské univerzity v Opavě. Řadu let stál v čele třemošnického výrobce brzdových systémů pro metra, tramvaje a vlaky DAKO-CZ, který pod jeho vedením zvyšoval každoročně výrobu, tržby i zisk o desítky procent. V minulosti pak Lukáš Andrýsek pracoval mimo jiné osm let pro nošovickou továrnu Hyundai Motor Manufacturing Czech. Nově působí jako generální ředitel společnosti Tatra Trucks, kam nedávno přišel s cílem navýšit její výrobní kapacity a optimalizovat průchod zakázek firmou, aby Tatra dokázala uspokojit rostoucí poptávku zákazníků. Ve volném čase se věnuje rodině. Mezi jeho zájmy patří také cestování a lyžování.
Téměř celou svou profesní kariéru věnuje automobilům Tatra. Má rozsáhlé zkušenosti s výzkumem a vývojem těžkých nákladních vozidel pro různé segmenty jako je stavebnictví, těžařský průmysl, záchranné složky, lesnictví, komunální technika, zemědělství a také vojenská technika. Je absolventem Fakulty strojní VUT Brno. Po absolutoriu nastoupil v roce 1995 do vývojového oddělení Tatry jako konstruktér motorů, v roce 1998 přešel do konstrukce karosérií a následně do projekce nákladních vozidel. V roce 2010 byl jmenován technickým ředitelem, v současnosti zastává funkci ředitele výzkumu a vývoje automobilky Tatra Trucks, a má na starosti vývoj všech modelových řad vozů Tatra. Mezi jeho zájmy patří historie automobilky Tatra a automobilové soutěže, volný čas se snaží maximálně trávit s rodinou, miluje hory, turistiku a běh.
1. den - Čtvrtek, 22. 6. 2023 | |
---|---|
11:30 | Registrace účastníků |
12:00 | Oběd |
13:00 | Zahájení, představení hostitelské firmy a nosných témat |
13:45 | Prezentace témat Znalostní část |
16:00 | Prezentace vozidel Tatra a zkušební jízdy na polygonu |
18:00 | Ukončení programu 1. dne a přesun na Interhotel Tatra |
19:00 | Raut a networking za účasti zástupců firmy Tatra Trucks |
2. den - Pátek, 23. 6. 2023 | |
---|---|
7:30 | Odjezd z hotelu Tatra |
8:00 | Prohlídka výrobního provozu montáže |
9:45 | Prezentace témat Znalostní část + zpětná vazba |
11:00 | Prohlídka nového muzea nákladních vozidel Tatra |
13:00 | Ukončení etapy společným obědě v restauraci Tatrovka |
Zavřít
Posláním této etapy je ukázat, jak důležitou roli při růstu organizace hrají lidé, dlouhodobá strategie společnosti a její adaptace na nové výzvy v podnikatelském prostředí – digitální transformace, role malých a středních společnosti v regionu, nástupnictví nové generace a rozvoj udržitelných oblastí podnikání.
BD SENSORS je úspěšným globálním hráčem v oblasti měření tlaku a výšky hladiny, který byl založena v roce 1993 v Buchlovicích. Za posledních 30 let se její produktové portfolio rozrostlo o další skupiny a to hlavně o vesmírný program, biometrii i internet věcí (ioT). Společnost má dnes několik poboček po celém světě, kde je aktivní. V posledních 5 letech společnost prochází postupnou transformací s cílem vytvořit nový tým vedení, podpořit tak globální budování značek. Aplikují se prvky digitální transformace a realizuje se dlouhodobá strategie skupiny BDS Group, která dnes řídí více než 15 značek.
Klíčovým zdrojem růstu organizace je práce s lidmi a rozvoj talentů. Velkou inspirací pro účastníky etapy určitě bude i Program hledání a rozvoje talentů, který je integrován v kamionu a BD Sensors hledá přímo v základních a středních školách i zúčastněných závodech nové talenty. Společnost je aktivní i při podpoře regionu a stojí za budováním vize rozvoje měst Uherské Hradiště - Uherský Brod - Staré Město a Kunovice - Region 47.
Účastníci obdrží prezentace lídrů.
Petra Jáni, ředitelka společnosti BD SENSORS. Petra působí posledních 20 let ve vedení výrobních společností v rámci Evropy a Asie. Působila ve zbrojařském, obuvnickém, automobilovém a elektronickém průmyslu pro různé nadnárodní i lokální společnosti. Zaměřuje se hlavně na stavbu a rozběh závodů na zelené louce, vedení výrobních závodů pro high-tech koncové zákazníky v leteckém, medicínském, automobilovém, zbrojařském a farmaceutickém průmyslu. Petra staví základy na zdravě fungujícím interním řízení společnosti postaveném na racionálních standardech a zároveň citlivě uvážených specifikách v daném segmentu, lokalitě a prostředí. Petra čerpá inspiraci v silných osobnostech v pracovním multikulturním životě a ve stabilním základě svého soukromého života a zájmů.
Peter Debnár, zástupce majitelů společnosti BD SENSORS, která je součástí BDS Group a zároveň spravuje svěřenecký fond. Během své profesní kariéry působil ve více rolích. Dlouhá léta pracoval jako konzultant, interim manažer, krizový manažer a zároveň působil na globálních pozicích v nadnárodních společnostech. Věnuje se hlavně strategiím, strategickému rozvoji organizací, transformacím firem a digitalizací. Petrovy hodnoty jsou důvěra, radost a inspirace. Věří, že bez těchto tří hodnot je velmi složité provádět strategický rozvoj a transformaci jakéhokoli týmu, případně celé organizace. Setkal se s formou vedení firem a týmů v rámci Evropy, Ameriky i Asie. Z toho čerpá při výměně zkušeností a znalostí. Má rodinu, svůj volný čas tráví sportem a setkáváním se s lidmi, kteří jej mohou inspirovat.
1. den - Čtvrtek, 21. 9. 2023 | |
---|---|
11:30 | Registrace účastníků - hotel Skanzen Velehrad |
12:00 | Oběd |
13:00 | Zahájení, představení hostitelské firmy a nosných témat |
13:30 | Transformace společnosti za posledních 30 let |
14:30 | Rozvoj lidí a talentů - Mobilní učebna a spolupráce s lokálními školami |
17:00 | Cíle Regionu 47 - R47 |
18:00 | Ukončení programu |
19:00 | Raut a networking za účasti zástupců BD SENSORS |
2. den - Pátek, 22. 9. 2023 | |
---|---|
8:00 | Začátek v BD SENSORS Buchlovice |
8:15 | Digitalizace a digitální transformace (Smart4Factory) |
9:15 | Prohlídka výroby |
10:15 | Prvky digitalizace (Výroba - Administrativa - Vývoj) |
12:15 | Zpětné vazby a řešení témat účastníků |
13:00 | Ukončení obědem |
Zavřít
Tel: | +420 702 077 607 |
E-mail: | info@i2m.cz |
IČ: 61504807
DIČ: CZ61504807
Obchodní rejstřík: Krajský soud v Ostravě, oddíl C, vložka 54911